Turnéblogg

Hej! Ja, här kommer jag att skriva lite om hur det är att vara på turné som bl.a ljudtekniker, scentekniker och roddare. Det kommer att hamna en hel del bilder och annat smått och gott här, första turnén blir "Liket som visste för mycket"

Jag kommer att dela med mig om hur det är att leva ett turnéliv fyllt av jobb, skratt, slit, resande, dygnsrytmer. Ja, allt som hör till!

Imorgon bitti börjar vi kl 09.00 med att packa en lastbil med alla scenbitar och rekvisita.

Tisdag morgon tar jag en av företagets bilar och kör ner den till Stockholm, lämnar bilen där och hoppar på tåget till Tällberg där vi ska ha genrep, upprustning av utrustning och VIP föreställningar.

Blir roligt och spännande! Taggad på att sätta igång.






Delar med mig av ett litet klipp från en av förra årets föreställningar!

Liket som visste för mycket from Dröse & Norberg Entertainment on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0