75 mil senare.

Hallå! Har landat på mitt hotellrum här i Tällberg nu, men vägen hit har vart lång.

Imorse tog jag en minibuss och körde den ner till Stockholm för att lämna den till Pernilla Parszyk (ni vet hon som spelar Judit i internet reklamen). Hon ska ha den bussen under turnén och dela den med några andra skådisarna. Jag åkte från Sundsvall kl 09.00 imorse, var i Stockholm runt halv två. Lämnade bussen och mötte upp den andra tekniker som kom i en annan bil. Vi körde raka spåret till Tällberg (Dalarna) för att äta lite mat och sen lasta ur lastbilen.

När lastbilen var urlastad hade vi lite möte, vi fyra som är på plats. Vi har gått igenom lite logistik, packning, telefonlistor och massa annat kul som ska göras innan fredag.

Yes yes, ska upp tidigt som attan och börja rigga imorgon bitti. Dags att sova.

Lägger upp lite bilder på en av minibussarna och mitt hotellrum.







Ha det så bra och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej du!

Rummet ser helt okej ut. Hoppas man sover gott där-:)

Ha en skön dag!

2011-02-09 @ 07:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0